Pagina's

donderdag 18 oktober 2012

Forever 21

Weer een hele leuke webshop! Forever21! Eerst won New Look (www.newlook.com) het voor mij, maar nu niet meer. Rond de zomer tijd had ik wat besteld bij New Look en sommige shirtjes blijven mooi, maar het is echt moeilijk je goede maat te bestellen want de kleding valt heel verschillend. Bij 1 shirt was die na een keer in de was geweest helemaal niet meer zo mooi. Maar voor hun prijzen is het nog door de vingers te zien. (shirt was zo'n €15,00). Dit is al een tijdje geleden en nu moet ik toegeven hun kleding niet erg vaak gedragen te hebben. De kleding ziet er anders uit op de site. Zo had ik een heel leuk shirtje met de Engelse vlag erop besteld, maar de hals zit hiervan dus echt superhoog! Erg jammer. Maar ik heb ook zeker leuke dingen van deze winkel, ook van goede kwaliteit.

Maar nu ik bijna dagelijks op de webshop van Forever 21 te vinden ben, ben ik hier meer enthousiast over. (www.forever21.com). Maar ook hierbij vind ik het lastig me goede maat te vinden. Nu zal ik maar stoppen met lullen en ik zal even wat leuke dingen onder elkaar zetten!

 

€25,75                                €13,75                              €19,75



€3,90                                      €12,90                                       €7,90



€17,75                              €26,75                               €19,75

Ik vind dat ze erg leuke kleding, sieraden en andere dingen (zoals telefoonhoesjes, kwasten) hebben. Het is alleen jammer dat het niet uit Nederland komt en dan zijn de verzendkosten vaak duurder en duurt het ook langer voordat je je spullen hebt. Bij New Look valt dit wel mee, als je het vergelijkt met de H&M. Bij de H&M kost het €4,95 en bij de New Look volgens mij rond de 7 euro. En toen duurde het, met de zondag meegerekend, ongeveer een weekje. Maar dan heb je tenminste ook wel wat. New Look word trouwens ook verkocht bij de V&D in Utrecht en misschien ook bij de V&D's in andere steden. Ik heb geen idee of dit al lang zo is, maar toen ik in mei ging winkelen had ik het gezien en wat gekocht, en toen ik afgelopen dinsdag langs de V&D liep zag ik het merk ook al staan. Maar toen ik er was, was er niet zo veel keus omdat het toch een klein winkeltje was. Dus als je niet online mag shoppen, is dit een tip. Dan weet je ook zeker dat het leuk staat en dat je de goede maat afrekent, en natuurlijk geen verzendkosten! Maar als je alleen voor New Look daar heen gaat, heb je alsnog de kosten voor de trein, bus of benzine.

Hoe dan ook, ik raad je zeker aan even op deze webshop te kijken. Er is ook erg veel keus!

Heel erg bedankt voor het lezen van m'n blog en ik hoop dat je het leuk vond!

Love,

Daphne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten