Pagina's

donderdag 18 oktober 2012

H&M bestelling

Hey! Zo'n 10 minuten geleden heb ik wat besteld bij de H&M. Niet veel, maar ik had op de legging die ik afgelopen dinsdag had gekocht, alleen een wit groot vest in mijn kast liggen. (Zie een ouder blog post) Maar toen ik dinsdag de H&M binnenliep zag ik een super leuk vest maar die was er nog alleen nog in maat 42, en aangezien ze sowieso al groot vallen was dit gewoon echt niet normaal groot voor mij. Normaal heb ik maat 36, maar dit verschilt per kledingstuk. Dit vest was met een Aztec print. Hier heb ik al een legging van én een trui en ik dacht dat dan ook nog een vest misschien een beetje to much zou zijn. (Niet dat ik het bij elkaar wil dragen hoor, haha.) Het is allemaal een beetje lastig uit te leggen zo zonder dat jullie er een idee van hebben. Maar als me bestelling binnen is, zal ik het zeker online zetten! Ik kan natuurlijk ook de afbeeldingen kopiëren zodat jullie het nu al zien, maar vaak is de kleding op een webshop anders dan in het echt. Zodra mijn bestelling binnen is, word verwacht tussen 22-26 oktober, laat ik het online zien.

Dit was even een ''extra'' blog post, I hope you enjoy! Heel erg bedankt voor het lezen van m'n blog!

Love,

Daphne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten