Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Herfst foto's



Vannacht is de wintertijd ingegaan. Wat gaan de seizoenen toch snel. Toch heb ik even wat herfst foto's in een collage gezet, maar ik heb zeker weinig foto's gemaakt van de vallende blaadjes. Wel vind ik het altijd mooi om te zien, maar helaas moeten nu wel weer alle suffe, maar wel warme, truien uit de kast worden gehaald en ook ik heb weer nieuwe handschoenen ingeslagen en dikke sokken. Het lijkt nog maar twee weken geleden dat ik uit het warme Spanje vertrok. Maar helaas is de werkelijkheid toch anders en hebben we zelfs al herfstvakantie gehad. 


Als eerste deze toch nog wel herfst foto. Dit was een uurtje geleden, toen ik mijn hondje uit ging laten. Het is vandaag echt heerlijk weer. Het zonnetje scheen en het was helemaal niet zo koud. Fijn! 



Helaas.. Een van mijn lievelingsparfum is bijna op. Deze heb ik een tijd terug van mijn moeder gekregen. Very wild van Mexx. Maar ach, ik heb nog genoeg parfum's die veel lekkerder ruiken. Toch vond ik het erg lief van me moeder dat ik dit cadeau kreeg van haar en daarom vind ik het denk ik wel extra jammer.


In de herfstvakantie ging ik lekker winkelen met me moeder. Dit kan natuurlijk niet zonder even een break te nemen en aten een lekker stukje warme appeltaart en een grote kop thee. Hmmm..


En het resultaat van het dagje winkelen! Ik ben zeker goed geslaagd. Als je wilt zien wat ik allemaal gekocht heb, klik dan hier. Ik vond het erg gezellig en ben heel blij met me nieuwe aanwinsten!


Terwijl ik op de trein wachtte had ik bij de Kiosk even wat lekkers gehaald. Dit was echt genieten.. Chocolade toffees, hmmm!


Met me zomerse All Stars tussen de herfst bladeren. Dat moest op de foto, haha!

Ik wil je heel erg bedanken voor het lezen van me blog! I hope you enjoy!

Wat hebben jullie allemaal in de herfst(vakantie) gedaan?

Love,

Daphne.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten