Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Een leuke zaterdag (met Ben Saunders!)

Ja, je leest het goed. Ik heb vandaag Ben Saunders en Aliyah gezien. Ben Saunders is van The Voice of Holland en Aliyah van Hollands Got Talent. Misschien ken je het wel, de reclame op tv met hun en dat ze aan het eind zeggen: 'wij zijn te zien bij Coop en Spar supermarkten'. Vandaag waren ze dus in mijn woonplaats en hier ben ik geweest. De foto's zijn niet zo heel duidelijk, want er stond een hele rij dus had je niet zo heel veel tijd om daar te staan.



Dit zijn ze dan. Rechtsonder zijn de handtekeningen die ik gescoord heb en de 2 foto's bovenaan is dat ik ze krijg van hun, haha. Niet zo heel speciaal dus. En ik weet het, mijn capuchon zit heel raar haha. Daar kwam ik ook pas achter toen ik de foto's gemaakt had. Erg lang bleven ze niet. Ze zouden er om kwart voor 12 zijn maar omdat ze nog gingen lunchen werd dit zo'n 10 over 12 en om kwart voor 1 gingen ze weer weg. Maar ik vond het toch grappig hun een keer gezien te hebben en een handtekening te hebben. 

Toen ging ik even naar de stad en heb ik wat kleine dingetjes gehaald. Ik heb ook (wat dikkere) sokken gehaald maar die was ik vergeten op de foto te zetten, maar het zijn gewoon 2 paar sokken roze en zwart. Heel simpel, haha. 

Het is niet veel maar ik had eigenlijk niks nodig. Vorig jaar had ik donkerbruine handschoenen gekocht van de HEMA en deze bevielen mij erg goed, maar ik was er één kwijtgeraakt. Maar ik vond het vandaag echt al heel koud, dus ik dacht ik neem ze nu maar vast mee. Deze zijn weer van de HEMA maar dan lichtbruin. Je hebt de kleuren bruin, donkerbruin, grijs en zwart. Deze kostte €12,50. 

Toen zag ik bij het Kruidvat een mandje liggen met thee. Deze kostte maar €1,00 dus dacht ik, nou ik probeer deze smaak wel. De smaak is Pear en mijn vriendin had hem thuis ook en vond hem erg lekker. 

Als laatste een mini variant van Gliss kur shampoo voor zwaar beschadigd haar. Deze heb ik nog nooit eerder gehad dus ik ben erg benieuwd! De prijs weet ik alleen niet, omdat je deze bij een actie kreeg. Mijn moeder had gel gehaald van Taft maar volgens mij geldt het ook voor meer producten. 

Ik vond het dus een hele leuke (maar wel koude) dag! Heel erg bedankt voor het lezen van me blogpost en ik hoop dat je het leuk vond!

Love,

Daphne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten