Pagina's

zondag 21 oktober 2012

8 things that make me smile.

Ik weet dat ik zeker niet de enige ben die dit op me blog zet. Maar toch wil ik het even mededelen, haha. Ik heb gekozen voor '8' dingen en die ga ik nu even op een rijtje zetten!

1. Muziek
Van muziek kan je volgens mij nooit genoeg krijgen! Ik hou ervan. Tijdens het huiswerk maken, laptoppen of gewoon als je je nagels aan het lakken bent of een lange fietstocht maakt. Ik heb altijd wel een rede om muziek te luisteren.

2. Chocolade pepernoten
Gelukkig zijn ze er weer! Ik heb ze al in huis. Ook al is het wat vroeg, ze zijn toch lekker! Dus, wat maakt het uit. Sowieso vind ik de Sinterklaas tijd erg gezellig.

3. Online shoppen
Dit heb ik deze week gelukkig ook een paar keer kunnen doen. Het maakt me zo blij, maar natuurlijk is winkelen in een grote stad met een dikke portemonnee ook erg leuk! Minder kans op een miskoop én geen verzendkosten!

4. Een lief berichtje krijgen
Zomaar, spontaan. Of wakker worden en een lief smsje zien staan. Hier kan ik echt blij van worden.

5. Piano spelen
Om nou elke keer nieuwe boeken aan te schaffen, of er heel lang over doen totdat je eindelijk de juiste noten hebt, is voor mij door Online Pianist opgelost. Ook heb ik een dik 'big hits' boek liggen, dus ik kan wel even vooruit. Vooral liedjes spelen die je op de radio hoort maakt me extra blij.

6. De nieuwe collecties
Nieuwe kerstcollecties komen er aan en dan doen make up merken extra hun best. Heel leuk om dan wat dingen in te slaan.

7. Vakantie
Dit is mijn laatste vakantie dag. Maar ik kan zeker zeggen dat ik, ook al was het maar een weekje, hier wel aan toe was en morgen weer met wat extra energie weer begin op school.

8. Instagram
Ook Instagram maakt me blij met allemaal leuke foto's van andere!

Dit zijn dingen bijna allemaal niks of bijna niks kosten, maar waar je toch erg blij van kan worden. Behalve het winkelen dan, haha.

Wat maakt jou blij?

Love,

Daphne.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten