Pagina's

maandag 22 oktober 2012

OOTD | Aztec & boots

Hey! Vinden jullie het ook al niet zo ontzettend koud? Ik bevries nu al zo wat, moet je nagaan in de winter. Al was het vandaag best zonnig. De afgelopen week/weken heb ik al geleefd met dikke vesten en sloffen. De winter kan dan wel gezellig zijn, lekker binnen zitten terwijl het buiten sneeuwt met warme chocolademelk op de bank en een kerstboom in je huis met cadeautjes, Sinterklaas avond met surprises en vooral heel veel lol. Maar het fietsen in de keiharde regen, hagel en wind? Nee. Daar houd niemand volgens mij van. Het liefst blijf ik dan gewoon lekker in me bed liggen, maar helaas kan dit niet. Nu ga ik maar stoppen met schrijven anders word het ook zo langdradig, haha! 

Dit is m'n outfit:


Misschien hebben jullie het al gezien, ik weet het. Mijn legging komt van de Björn Borg en is met een Aztec print. Ohmy wat hou ik hiervan! Zelf vind ik het bij mij minder leuk staan dan bij andere, haha. Me schoenen zijn van Timberland en me vest van de H&M. Dit kan je op de foto niet zien, maar me vest heeft drie knopen dus je zag ook nog een stukje van m'n (donkerblauwe) shirt. Gewoon, basic van de Vero Moda. 

De volgende keer ga ik proberen betere foto's te maken zodat je de hele outfit ziet. Hope you enjoy!

Love,

Daphne.

1 opmerking: