Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Timberland

Dit zijn zeker schoenen die niet op mijn schoenen plank kunnen ontbreken. Eerst vond ik ze een beetje 'mwah..' maar nu vind ik ze echt super cool.

Dit zijn ze!



Natuurlijk heb je ook meer kleuren!

 

Zelf vind ik de originele kleur het leukst. Olijfgroene zijn ook wel stoer. Maar de zwarte hierboven? Neh.... Niet voor mij bestemd. Maar ja, je moet er van houden! Dat is bij deze stoere boots sowieso wel zo. Je vind ze leuk of niet. Er is niet echt een tussen weg geloof ik. Maar het zijn maar schoenen. Dit is het Timberland logo.



Je hebt genoeg neppe boots, maar aan dit logo (zie je rechtsonder in de schoen) dat het echte 'Timberlands' zijn. Meestal ben ik toch van het echte, (zoals bij Ugg's en Vans) omdat je dan toch goede kwaliteit hebt en ja je betaald er meer voor, maar dan heb je wel wat en vaak doe je er dan ook veel langer mee. En omdat stevige schoenen sowieso wel goed zijn voor mijn voeten, koop ik eerder het 'echte' omdat het vaak steviger is.

De prijzen verschillen per soort schoen. Dit komt omdat je hoge en lage modellen hebt, laarzen of met een hakje. Op http://www.otto.nl/timberland-dames verkopen ze ook Timberlands.

Ik heb zelf ook Timberlands (nog maar 5 dagen, haha) en tot nu toe ben ik er erg tevreden over. Wel erg wennen, want ik was voor de winter Uggs gewent. Maar ik zal je deze schoenen zeker aanraden!

Wat vinden jullie van deze boots? Past dit in jullie stijl?

Love,

Daphne.

1 opmerking: