Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

H&M bestelling

Zoals beloofd ga ik laten zien wat ik bij de H&M besteld heb. Het is niet veel, maar dat komt omdat ik vorige week dinsdag en die week daarvoor al kleding had gekocht voor de winter/herfst. Maar ik ben een die-hard online shopper, als ik nieuwe shirtjes of vestjes wil/nodig heb ben ik 9 van de 10 keer online te vinden in plaats van in een winkelcentrum. Als ik echt veel nodig heb, en ook dingen die ik liever niet online bestel, (zoals een winterjas, schoenen) ga ik natuurlijk wel lekker winkelen wat ook heel gezellig kan zijn! Lekker met een lieve vriendin of een familielid alles passen wat je leuk vind en scoren, gezellig op een terrasje zitten en bijkletsen. Ja, dat mis ik wel als ik online winkel. Maar ik zal ook daarom nooit niet meer winkelen en alleen maar achter me laptop duiken. Heb je trouwens ook sneller kans op een miskoop, omdat het kleiner of groter valt dan je dacht. Hier heb ik nu ook last van, en dat ga ik je nu vertellen!

Ten eerste, H&M spreekt me echt véél minder aan dan vroeger. Ik weet nog wel dat ik echt dagelijks op de site te vinden was en alles leuk vond, als ik aan het shoppen was gewoon ook daarheen moest, maar nu heb ik dat niet meer zo. Ze hebben echt nog wel leuke dingen, maar het is voor mij wat minder geworden.



Dit is het eerste product. Echt een super leuk vest! (op dit moment draag ik hem ook, haha) Met een soort Aztec print. Het is 100% katoen dus kriebelt niet! Dat is voor mij een groot voordeel, want anders moet ik er steeds een shirt met lange mouwen onder doen. Vaak zijn vesten dan ook minder warm, maar dit vest is echt heel warm! Toen ik net op school zat had ik hem ook gewoon een tijd uit gedaan.. Terwijl je zou denken dat het mee zou vallen. Dit vind ik fijn, want ik heb het snel koud en al helemaal in de winter, dus dan hoef ik geen kou te lijden in dit vest!



Dan het laatste kleding stuk. Toen ik dit vest op de site zag, vond ik hem super gaaf. Het leek me leuk om te combineren met een aztec legging en dan een witte sjaal erop, maar toen ik het uit de verpakking haalde en aantrok viel het me tegen. Ik weet dat deze vesten biggy horen te zitten en wat ruim, maar ook al had ik voor safe gespeeld en XS genomen, aan de voorkant bij de knopen zat die echt veelste ruim. En ik heb meer van dit soort vesten, maar dit was gewoon echt een uitzondering. Het stond gewoon niet leuk meer. De knopen zou ik open kunnen houden maar dan is het idee van 'het dragen op de legging' ook weg. Maar eerlijk gezegd vind ik hem dan de prijs nog niet waard. De mooie wijn/bordeauxrode kleur en de leuke zakjes van voren ben ik wel helemaal verliefd op. Maar ook kriebelt deze trui super erg. Heb het al geprobeerd met een shirt met lange mouwen maar zelfs dan voel je hem nog kriebelen. Sommige mensen kunnen hier tegen, maar ik niet, haha. Dus ik moet even kijken of ik deze terug ga sturen of hem toch maar in me kast hou en gewoon denk 'je weet maar nooit wanneer je hem nodig hebt'.


Dan een haar accessoire. Op de foto ziet het er trouwens echt anders uit en ook heel lelijk, haha. Het is iniedergeval een haardonut. Dit is om een mooie, nette knot mee te maken.



Dit is het idee, maar natuurlijk word het niet zó mooi en netjes. Eerder zoiets:



Ik vind het er heel leuk uitzien! Je hebt de kleuren blond, bruin en donkerbruin. Het mooiste is natuurlijk om de kleur te nemen die het best bij je haarkleur past, want mocht je haar er een beetje uitvallen of als je haar er niet helemaal goed omheen zit valt het niet meteen op. Als je niet weet of je dit vaak gaat dragen en/of er geen geld aan zoiets uit wil geven kan je het ook maken met een sok. Hoe je dat moet doen kan je gewoon opzoeken op YouTube of Google. En sowieso hoe je een haardonut in moet doen kan je daar ook vinden!

Dit was alles wat ik besteld heb! Niet erg veel, maar ik ben er toch blij mee. Alleen moet ik nog even kijken of ik dan het vest wel of niet ga houden.

Vest aztec print €29,95
Vest wijn/bordeauxrood €29,95
Haardonut €2,95 

Heel erg bedankt voor het lezen van me blog post en ik hoop dat je het leuk vond! Suggesties zijn altijd welkom.

Vind jij de H&M ook minder worden?

Love,

Daphne.

2 opmerkingen:

  1. ikvind de vesten niet zo heel erg leuk, ieder zijn eigen smaak mop! maar ik vind de sjaal wel erg leuk!

    love, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aaahwww die kleren zijn echt vet! dat vestje die is zoo leuk,. aahhaha ik ga ook kijken of ik em ga bestellen


      loveyouwijffieee x c

      Verwijderen