Pagina's

vrijdag 19 oktober 2012

Mijn favoriete trends

Wat is leuk om deze winter te dragen? Ik vind dat je echt geen kou hoeft te lijden om er leuk uit te zien. Ik hou van kleding, en waar ik op dit moment gek op ben ga ik nu laten zien.

De oversized vesten.



 Allemaal van H&M

Op de meeste plaatjes vind ik ook dat ze de vesten leuk dragen. Behalve rechtsboven, dat vind ik wat minder. Jurkjes zijn super leuk, maar als het dan toch wat fris is zou ik er een basic zwart vestje over heen doen en niet een oversized gebreide trui. Een groot vest kan overigens ook heel leuk staan op een legging. Dit brengt me ook naar het volgende onderdeel.



Van Forever 21 en H&M.

Zelf heb ik ook een legging met Aztec print, in de kleuren grijs met zwart. Ook te zien in me blog post. Op de linkerfoto vind ik dat het fout word gedragen. Natuurlijk is er geen goed of fout, maar ik zou het zelf niet zo dragen. Het ergste hier aan vind ik gewoon dat het shirtje veelste kort is. Hoe het op de foto rechts gedragen is, vind ik dan wel weer leuk.



Dit is een goed voorbeeld van wat ik bedoel! Een groot vest of trui erover heen en stoere sneakers of boots. De sjaal maakt de look helemaal af.

Dan ben ik ook helemaal weg van de blousjes! Vooral van de ''houthakkersblousjes''. Ook hier heb ik er een paar van, en kan je ook terug zien in een ouder blog post. Ook vind ik gewone witte blousjes of met legerprint helemaal leuk. Even wat voorbeelden.

 

Weer allemaal van de H&M.

Mijn blousje met leger print is trouwens ook te zien in een post! Haha. Dit is wat ik erg leuk vind om te dragen maar ook om bij andere te zien. Maar ieder zijn eigen smaak! Ik ben zeker van plan dit veel te gaan dragen deze herfst/winter.

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat je het leuk vond!

Love,

Daphne.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten