Pagina's

donderdag 25 oktober 2012

Kleine aankopen

Hey! Ik ben ein-de-lijk thuis na een hele dag vol school en werk. Maar voordat ik ging werken wou ik even wat kopen, en toen ik aan het werk was, zag ik ook iets super leuks, dus moest ik dat (van mezelf, haha) om  5 minuten voor sluitingstijd nog even scoren. Dit ga ik nu laten zien!


Dit is het dan. Weinig, maar toch. Het is allebei van de Hema. Laat ik eerst maar is beginnen over de oortjes.

Op de foto lijken ze misschien een beetje roze, maar ze zijn gewoon rood. (Je hebt ze ook in het roze) Het zijn oortjes en ik gebruik ze altijd voor mijn mobiel. Een tijdje geleden had ik ook oortjes gekocht bij de Hema, en deze bevielen mij erg goed. Maar bij het draadje begon het een beetje stuk te gaan dus toen ik deze zag hangen terwijl ik aan het werk was, moest ik ze gewoon hebben. Want waar ik als eerst aan dacht waren Smarties, haha. Zo'n soort vormpje is het ook. Buiten dat ik het erg grappig vond, was ik bang dat het niet lekker zou zitten. Maar nee, net zoals bij me andere Hema oortjes zitten ze echt heel lekker. Je kan de soort 'dopjes' verwisselen, die er ook al op zitten. Dat is erg fijn want ik heb hiervan de kleinste en dat zit gewoon veel beter. Het geluid is gewoon prima. Dus een goede aankoop! Alleen heb ik niet echt erop gelet hoeveel ze kostte, maar de gewone groene waren €8,25, dus dit zal ook wel zoiets geweest zijn.

Dan het to-do boekje. Ik ben echt iemand die lijstjes maakt en over van alles en nog wat dingen opschrijft. Ik heb dan ook bij mijn bureau een hele mand vol met notitieboekjes staan of memo blokjes.Dus het is niet erg praktisch dat ik dit gekocht heb. Maar het is gewoon leuk om te kopen. Het is heel simpel wit en er staat in het zilver to do geschreven. Binnenin staat to-do en dan kan je schrijven wat je moet doen, (haha logisch) en kan je het afstrepen in het vakje. Ook heb je bladzijde's met 'notes'. Deze kostte €3,00

Toen ik net thuis kwam zag ik ook mijn pakketje van de H&M, waar ik morgen over wil schrijven. Met 2 producten ben ik zeer tevreden maar ik twijfel of ik 1 product terug ga sturen. Hier komt morgen dus een blog post over! Heel erg bedankt voor het lezen van me blog!

Love,

Daphne.

1 opmerking:

  1. de hema oortjes zitte heel erg kut! en het todo boekje, tsja ik heb er niet veel mee.. hahahahah


    love, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen