Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Haarproducten

Wat gebruik ik en wat doe ik in me haar. En nog belangrijker, hoe werken deze producten voor mij? Dat ga ik jullie nu laten weten. I hope you enjoy!

De laatste tijd doe ik niet zoveel in me haar maar wat ik altijd gebruik is anti klit spray. Vooral na het douchen want ook al helpt conditioner wel, hiermee is het toch wat makkelijker door te borstelen. Hiervoor gebruik ik de Gliss kur hair repair van Schwarzkopf. Ik ben erg tevreden over dit product. Het maakt het uit borstelen gewoon veel makkelijker en laat je haar glanzen. Te koop bij drogisterijen als Etos, Kruidvat. De prijs weet ik niet meer precies, maar ik dacht zo'n €4,99 voor 200 ml. Een aanrader dus!



De volgende producten gebruik ik alleen af en toe.
Het volgende product gebruik ik alleen als me haar heel erg pluizig is. Het is weer van Schwarzkopf en het is de Anti pluis créme, Repair & Care krul controle voor droog of beschadigd haar. Volgens mij kost dit product rond de €2,99 en hier ben ik echt heel tevreden over. Vooral over de geur, haha. Ruikt heerlijk naar kokos en als me haar gewoon heel pluizig is dan helpt dit goed voor mij.



Voor mijn verjaardag (7 mei) had ik onder andere een krultang gekregen. En ook al heb ik van mezelf ook wat krullen, vooral als het vochtig weer is, zijn krullen met een krultang toch anders. En omdat, als ik het krul die krullen ook mooi wil houden gebruik ik hiervoor de Nivea Krullen Crème voor Flexible curls. Met Anti-pluis. Dit heb ik in 'sterkte' 2 van de 5. Kost ongeveer zo'n €4,99

 

Dan kan het natuurlijk niet bij een crème blijven voor mij, haha. Ook heb ik hiervoor de Krullen activator spray van Andrélon voor €3,99. Werkt erg goed, maar je moet wel wat ver van je haar af spuiten anders word het erg plakkerig. Ik heb nog de oude verpakking, maar ondertussen is het vernieuwd. Links is die ik heb en rechts is met de nieuwe verpakking.




Als kers op de taart gebruik ik af en toe Wella pro series air mousse volume. Een hele mond vol ja, haha. In 'sterkte' van de 5 de 3e. Ook zo'n 4/5 euro voor 150 ml. Het fijne hieraan vind ik vooral dat het eruit komt als een mousse, maar niet zo als bij een normale haarmousse en je haar word er niet hard door dus is makkelijk uit te borstelen. Het geeft gewoon net wat extra volume.



Maar natuurlijk kan er geen haarlak ontbreken. (Dit gebruik ik wel vaak) Op dit moment gebruik ik de Wella hairspray. Ultra sterk. Sterkte 4 van de 4. Kost zo'n 5 euro voor 400 ml. Het houdt je haar flexibel en droogt je haar niet uit. Ook hierbij is het verstandig om op ca. 30 cm afstand te spuiten, anders word het erg hard en dat vind ik zelf niet erg fijn. Maar een prima haarlak voor droog haar.



Het spijt me dat ik niet meer alle prijzen wist. Maar toch hoop ik dat je er wat aan hebt! Bedankt voor het lezen van me blog en ik hoop dat je het leuk vond!

Love,

Daphne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten