Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

Laat je lippen stralen!

Vooral in deze tijd is lippen balsem gewoon een must-have voor in je tas, op je bureau en in je zak. Natuurlijk is het ook erg belangrijk dat je in de lente, zomer en herfst je lippen goed verzorgd maar rond de winter tijd komen er al gauw scheurtjes in je lippen en gaat het soms zelfs zeer doen als ze heel erg droog zijn. Zelf heb ik in mijn mandje met lip producten een overdosis aan lippen balsem maar dit gaat er bij mij erg snel doorheen, vooral in de winter en ik raak ze ook heel vaak kwijt. Het ligt bij mij vaak overal en nergens, haha. Gister ging ik naar de kapper maar omdat ik meteen die kant op fietste toen ik klaar was met mijn stage had ik nog 20 minuten. Dus ik ging even snel naar de Plus en kocht daar een van mijn favoriete lippen balsems voor een goed prijsje. Hope you enjoy!


                                                  

Dit is het dan. Het ziet er niet zo spectaculair uit, maar echt, het werkt super goed. Het product is van Derlon. Voor mij was dit geen bekend merk, voor ik de Plus in liep en er heel veel producten mee zag, zoals douchegel, shampoo, haarmousse et cetera. Het enige wat ik hier nog meer van heb gebruikt is douchegel met heerlijke amandel geur. Maar de prijzen! Wauw, wat zijn ze fijn. Je hoeft er niet maanden voor te sparen tot je eindelijk wat van Derlon kan kopen, nee, maar €1,52 voor 2 lippen balsems. Geen geld, toch? Maar vaak ben ik bang dat goedkope producten helemaal niet werken. Deze lippen balsem bewijst het tegendeel. Het ziet er simpel uit, een witte met gele huls en vanbinnen is het ook wit. Beweert dat het je lippen verzorgd en glans geeft. Verzorgen? Check. Glans? Mwah... Je ziet niet dat je wat op je lippen hebt. Maar er zit vitamine E in en maakt je lippen heel erg zacht. Perfect voor scheurtjes of gewoon droge lippen. Ook is de lippen balsem van zichzelf heel zacht dus het is gemakkelijk aan te brengen. Verder echt niks op aan te merken. Zelf koop ik dit product nu al zo'n 3 jaar en volgens mij blijft dit ook wel in de schappen liggen. Waar ze het allemaal nog meer verkopen weet ik niet precies, maar tegenwoordig kan je ook zowat alles online bestellen. 

Dit product is dus zeker een aanrader! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Heel erg bedankt voor het lezen van m'n blog! 

Love,

Daphne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten